02-11-10

Nieuw-Zeelands bedrijf in de prijzen

Online retailer Natureshop werd onlangs uitgeroepen tot de snelst groeiende exporteur van Nieuw-Zeeland, en won ook de titel van de tweede snelst groeiende bedrijf in zijn geheel, op de 10e jaarlijkse Deloitte Fast 50-index van de hoge groei van Nieuw-Zeeland bedrijven.

Natureshop exploiteert een online retailactiviteiten. Zij verkopen premium karakter geïnspireerde merken en hebben een gevestigde klantenbestand van 75.000. In augustus opende de onderneming een nieuwe distributie-en Customer Support Center in het Verenigd Koninkrijk en zijn daar de Britse en Noord-Amerikaanse klanten van dienst, haar hoofdkantoor is gevestigd in Mount Maunganui.

"We zijn enthousiast omdat we worden erkend op deze manier via de Deloitte index. De awards geven Natureshop de geloofwaardigheid dat ze een groter aantal kwaliteitsmerken in hun aanbod". Natureshop Managing Director, Conrad Cranfield, zei: "We willen ook het bewustzijn verhogen bij de consument van Nieuw-Zeeland, die niet weten wat het verhaal is achter Natureshop. "

Natureshop verkoopt merken zoals Icebreaker kleding, Snugs schapenvacht slippers, Snooki babykleding en de EMU Australia laarzen van schapenvacht. De detailhandelaar zal binnenkort producten toevoegen aan haar assortiment van Keen schoeisel, Birkenstock, Groen en Natuur Baby Baby.

Hamilton Deloitte partner Doug Wilson zegt  dat Natureshop haar uitzonderlijke succes bereikte in de Fast 50 dit jaar, omdat zij in staat was om zich duidelijk te identificeren van een niche in de wereldwijde markt voor high-end, natuurlijke producten en zich geconcentreerd hadden om op zicht op de beste manier te richten tot de consumenten. 

"Natureshop heeft zeer strategisch gedacht over hoe zij de consumenten willen bedienen en wie hun consumenten zijn", zei de heer Wilson. "En ze hebben dat gedaan met goede basis business principes, zoals back-office-beleid, ondersteunende zorgen en dergelijke."

De online retailer heeft een klimaatneutraal certificaat gekregen van de onafhankelijke certificeringsinstantie carboNZeroCertTM, en komt ook binnenkort in aanmerking voor vergelijkbare UK certificering. Natureshop toont ook een rotsvast geloof in de sociale verantwoordelijkheid,  zegt de heer Cranfield.

De zakelijke sponsors twee no-profit organisaties voor kinderen en jongeren met kanker en hart problemen van Nieuw-Zeeland.

"Ons milieu-en sociale verantwoordelijk beleid biedt onze klanten een pluspunt aan om te kiezen om bij ons te kopen. Dat is een extra voordeel als je een tastbaar verschil maakt naar de gemeenschap toe."

De heer Cranfield zegt dat de meerderheid van de Natureshop's hits komen van zoekmachines en online marketing via haar websites. Natureshop heeft ook een zeer sterke focus op klantenservice en biedt gratis verzending, en 365 dagen terug gratis verzendingsmogelijkheden.

 

16:48 Gepost door De Redactie | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.